Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090902



Godmorgon allesammans!

Sitter just nu på min far dator och skriver lite mera några personer på msn och är inloggad på bilddagboken. Sitter också och äta flingor med mjölk. Ska snart sätta på en rena kläder och bortsta gaddarna och fixa mig lite. Ska nämligen dra in till stan snart ungefär vid kvart över 1. Ska hänga med Matilda till stallet, kan vara skönt. Bättre än att sitta hemma en heldag. Blir väl att ta med mig kameran så det kommer nog bli några bilder som jag sedan kan lägga upp här.

Men nu ska jag kila uppdaterar senare!
Ha en bra dag!
puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?