Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090902 - UPPDATERING





Nu är jag tillbaka igen efter dagens händelser. Det var jätte kul att hänga med Matilda ut till "sin" häst idag. Roger som då hästen heter var jätte söt och snäll. Men kanske lite lös i magen? :P ^^ hehe. Fick se på när hon red hästen som tog kort på. Ska lägga upp vissa utav dom bilderna när jag har hittat min förbannade kabel. Den är borta :s skumt skumt.  Men den kommer väl fram så smånigom. Aja stallet log ialalfall vid Eksund vid Borgens kyrka. Stor och fint stall. Vart överaskad att Jessica jobbar där :) aja vi drog väl därifrån vid tjugo över fyra för Matilda var tvungen att dra hem och fixa sig för att bege sig till stan för att kolla på film med Nelly. Smygkolla på Isprinsessan eller var den nu hette.

Men nu ska jag nog gå upp o borsta tänderna, o senda gå & lägga mig. ska nämligen upp tidigt imorgon.
Pusspuss!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?