Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091029


(en bild från altanen)

23:09
Tjenamors!
Tänkte bara skriv ett par rader. Inte för att jag har något nytt att komma med ändo. Måste ju uppdatera!
Idag så gick det bra som vanligt på praktiken. Idag var det mycket lugnare än igår iallafall, både bra och dåligt.
Eftersom när det är mycket folk så finns det mera att göra, sen när det är mindre folk lite mindre och göra och då är det lätt hänt att man blir lite utråkad och vill hem! Känner ni också så ni som jobbar inom resturangbranchen?

Aja imorgon är det fredag och det betyder min första lediga helg sen jag började praktiksera dårå.
Ska bli otroligt skönt att få vila upp sig lite speciellt nu när det är halloween och grejer.

Ska ni göra nått på halloween?
puss!

 




Föresten här är ett bättre klipp ifrån hyllningen av Micheal Jacksson igår.

om det inte går att se klippet här så kan ni gå in här http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/norrkoping?videoId=1.1299658





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?