Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091026



Hellu Hellu!
Blir ett ganska litet inlägg nu. Hur har er dag varit? min har vart skapligt på jobbet. Vissa stunder vill man att tiden ska tika så man får gå hem. Men så är det ju inte hela tiden såvklart. Aja ska väl snart ta bort dagens smink och borsta tänderna för att sedan gå och lägga sig. Ska nämligen upp 04.00 imorgon bitti. Ska nämligen til Ullared imorgon med Sister, Tina & mammasen. Ska bli kul. Hoppas man fyndar något snyggt :) det finns ju så mycket smått och gått där!

Har ni vart där? själv så var man där förra året, samma datum :P

Vi hörs imorgon när jag kommer hem.
Ha det så bra så länge!
Pöss!


fanny

vart i ullared ett par gånger...å de ä ju ett rent helvet!

2009-10-27 | 23:19:54 | http://banny87.blogg.se/
ellen

Ullared låter så skabbigt typ, men det är rätt nice. :)

Billigt och bra :D

2009-10-31 | 20:15:47 | http://ellenstjernholm.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?