Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091023 - Nicklas åkte ut ifrån idol 2009



Godkväll allesammans!
såg ni på idol ikväll? vem tyckte ni var bäst och sämst? själv så tyckte jag att Nicklas var sämst och är var jävligt bra att han åkte ut, för tråkig eller vad tycker ni eller ni kanske inte ens har glott på idol ikväll? jag missade ju en halvtimme eftersom jag jobbade, känns konstigt att jobba kväll på en fredag, känns inte som en riktigt fredag. Ska snart hoppa i sängs, eftersom man ska vara duktigt och jobba imorgon 09-17.00. Känns fel eftersom det är många som drar ut på krogen så här dags, men nästa fredag då blir det party med Matilda & Nelly, halloween fest. Så då blir det skoj :) då är jag ledig den helgen också,så då får man passa på.

Men nu ska jag lägga mig, sov gott!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?