Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091018


Hej!
Nu siter jag här och kollar på lite kläder från Nelly.com. Jätte snygga kläder faktiskt fast kanske lite väl dyrt kanske.
Annars så har jag inte gjort så mycket snart blir det lövbiff med pomme, gött en av mina älsklingsrätter. Innan det så var jag ute och fotade lite i trädgården

Här kommer några av klänningarna jag skulle vilja ha.
Nu luktas det mat, hörs senare!
Puss!


Snyggt snyggt, eller vad tycker ni?


tvillingmamman

jaa dom är mina små prinsar. :D hihi



gusd jag älskar nellys kläder. Det värsta är att går man in på sidorna så beställer man hem så himla mycket :D och de tycker inte min sambo om, haha.

2009-10-18 | 17:53:36 | http://towebomaan.blogg.se/
tessan

sandviken vann över oss med 11-9 =(

2009-10-18 | 17:58:24 | http://fredricsflicka.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?