Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091002



Hej!
just nu känner jag doften av kassler som syster håller på att göra nu det är snart färdig. Kassler med sås blir det.. Både hon och jag har stott rätt så mycket i köket idag. Vi fick idén att baka lite. Hon gjorde sirapskakor och jag muffins snacka om gott. Men onyttigt. Ska nog försöka gå ut och gå på måndag, det måste jag :)

Annars idag så har det vart rätt så lungt. Kan inte bestämma mig om jag ska hänga med Matilda och hennes vänner ut ikväll, till hugo. Inte det roligaste stället att dra till direkt. Jag var ju ute förra helgen, både fredag och lördag. Så är inte så direkt sugen på det. Speciellt inte hugo tycker det inte är så bra musik där, och det vill man ju ha för att skaka loss lite, eller har jag fel? :P

Men nu ropar syster att det är mat!
Uppdaterar senare...

Kisskiss


Syster och jag i våras :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?