Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091121

22:09
'Hej på er alla!

Jag vet att det har vart väldigt dålig uppdatering här. Men det blir så när man började jobba vid nio och slutade fem. Och idag var det verkligen mycket att göra. Jätte mycket folk på resturangen idag. Ovanligt mycket. Skulle inte förvåna mig om det blir samma imorgon. Men det hoppas jag inte. Ifos så kommer det väl komma mycket folk inne i city eftersom idol deltagarna skall sjunga på Linden här i Norrpan. Synd att jag inte får vara där och se på alla! men det är bara och bita ihop och se glad ut ;) man kan ju inte få göra allt här ivärlden ;)

Men nu ska jag nog förberda mig inför sängen för ännu en jobbdag imorgon.
Vi hörs imorgon, hoppas ni har haft en bra dag! :)

Good night!


 - i wish a could be there! :)

MADDE

Sv: ohja samma här :D den var verkligen super bra :)



ha en fin kväll, kram!

2009-11-21 | 23:36:57 | http://mjaaaow.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?