Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091109- UpDaTtE

16:51
Hej alla goingar!
kom precis hem ifrån en trevlig förmiddag på stan med födelsebarnet och Vicky. Vi satt ju oss på Oleryis och köpte en varsin öl och sedan popcorn, chips, & sedan jordnötter. Var väldigt trevligt. Jätte mysigt var där inne. Måste dra dit fler gånger. Men inte på vardagarna. (det här var bara ett undantag) SYSTER 18 hallå. Sen så gick vi en sväng på stan.

Syster gick till Hallbergs guld där jag köpte hennes halsband. Hon var inte så nöjd med självaste kedjan. Så hon bytte till en längre. Så nu är hon nöjd igen! ^^ sen så gick vi en snabbis in på Gina Tricot bara för att kolla lite på skoj. Och jag hittade en jätte fin top och jag bestlutade att köpa den. Så nu vet jag ska ha på mig på fredag och Vicky hittade en jätte fin shorta på New yourker. Sen så drog vi hem eftersom vi ska bort vid 18.00. Vi ska spela bowling och sen äta en god middag på hugos.

Det blir säkert ett bra slut på denna roliga sköna dag :) dock lite för kallt. Men det är bara att ha på sig mer kläder.
Nu ska jag byta om pusshejs!

(bilder kommer från dagens i nästa inlägg)

Jennie

nej men g vad kul!

jag ska kolla livet i fagervik, halv åtta hos mej och ullared :)



ha en fin kväll!

kram

2009-11-09 | 18:06:49 | http://jennsiii.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?