Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 129, Skoldags!



Hejsan Hejsan!

Sitter här i skolan just nu i klassrummet, och mendans jag sitter här hör jag Diia prata skit ute i korrdorren med dom andra nötterna. Har precis käkat lunch, det var någon pasta grej. Helt okej mat (: finns ju lixom äckligare maträtter.
Om 10 minuter så börjar vi idrotten och då ska vi gå utomhus, vilket inte är så bra. Jag tog mina klack skor. Jag kommer säkert få jätte många blåsor bara för det. Men får gå försikigt. Annars idag så har vi haft redovisning i svenska, fick någon enkel uppgift, jag tog en uppgift som var "Hur fort växer håret?"  det gick inte så bra eftersom jag inte hann vara så på läst. Eftersom alla studenter skulle ta kort i dag i avgångs katalogen..Så idag har jag burit på en vit shorta :)

men nu ska jag gå, skriver mera sen
Gött med helg iallafall...

Puss




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?