Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 126, Skoldags!



God kväll allesammans!

Gör inte så mycke just nu, sitter här och försöker få tag i någon som vet vart man kan köpa ett dygn skort. Men tror att jag fick svaret på det nu av Strömma. Man kan köpa det pdär man köpa busskort över huvudtaget alltså pressbyrån, kiosker :) så då är det problemet löst. Andledingen till att jag ska undrar det är att jag förmodligen ska till Boxholm imorgon till en grabb :) en riktigt söt en.

Annars för övrigt så gör inte ett skit, ska snart gå till badrummet för att tvätta bort sminket & borsta tänderna är något trött. Även om jag gick och la mig tidiggt igår kväll :S skumt.. Annars ikväll så har jag, mamma & pappa vart på min syrras skola för de hade vår buffé så hennes klass serverade och hade lagat jätte god mat :) kul att se! vill med gå den utbildningen! men men... annars så har jag inte gjort så mkt, jag gick  halva dagen idag på min praktik för att jag had en sån mensvärk :( men nu är det bra :) men nu ska jag springa upp till pappas rum för mamma ska visa ett resmål till Spanien som vi ska eventuellt åka till i sommar :D efter midsommar..

puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?