Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

jullov

Tid: 16:42
Datum: 2 janurari 2009

Hejsan på er!
Sitter och gör ingenting just nu, sitter och pratar med Anna på ms pratar om hur det är att ha ryggont. Eftersom inte min rygg har gått över ännu, vilket är svin jobbigt. Det gör ont vad man än gör :/ hon rekomederade att man kunde använda tigerbalsam får väl pröva det om det inte går över. Men jag tycker att man inte ska behöva andvända det, det ska gå över av sig själv. Men vi får se!

Aja blir nog bara att vara hemma ikväll, visst att det är fredag, men jag känner faktiskt inget partysug. Känner inget behov av det längre. Förr så var skit sugen på att festa, drog jämt och festa på fredagar. Kan säga att 2008 var ett party år. Men fest sugen kommer väl tillbaka när både Jossan & Matilda fyller 18 (: då kanske man blir sugen igen. För man kan ju dra ut på krogen när man inte är 18, som ni kanske vet? ;) visst har jag många att festa med nu, men man ska ju festa tsm med dom man litar på, right? :)  och inte nog med det, jag blir 20 nästa år, hörde ni'? 20 ÅR!! förstår inte vart tiden har  tagit vägen, men systemet är det enda att hurra för. Behöver man inte tjata på sina kompisar/familj att köpa ut. Förr innan man var 18 så kommer jag ihåg att man alltid ringde spritgubben & ölgubbern. Men nu behöver man inte ens göra det :) vilket är skönt. (: men vi får se vad som händer på min födelsedag jag & matilda pratade något om att hyra en lokal (: men då är väl läge att börja kolla vart det finns lediga lokaler och priset..? återstår att se!

Men nu ska jag gå..
Puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?