Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Tid: 21.44
Datum: 7 jan

Hellu!

kom precis in till datorn, har vart uppe i vardagsrummet med mamma, vi har kollat på Gramisgalan och sen så började vi helt plötsligt prata om att göra en eurotrip i sommar :D istället för att jag, Anna & mamam ska åka till Grekland. Så istället så tar vi bilen o bilar ner till Italy (: man tjänar mer på det, man ser mer! skulle vara apkul.

Annars idag så har jag och syster gymmat på Athena igen, fy fan vad vi är bra! :) och imorgon så ska vi på step mix, har aldrig prövat det så det ska bli kul att se vad är för något. Sen så kom farsan och hämtade oss och då åkte vi hem hit, och lagade mat, vart gratäng låda med bacon, gott!  (: så så har min dag sett ut... och nu ska jag göra mig iordning för sängen, skoldags imorgoon ju - fast jag har ju praktik så praktik är det för min del, ska bli skönt att sparka igång den riktiga vardagen igen.

men nu hejdå
:)





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?