Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Tid: 23.20
Datum: 6 jan

Hellu Hellu!
Sitter här och är något orolig för att jag kanske kommer förlora flera 100 på min telefon räkning. Var något skumt nummer som ringde mig förut, och jag hade ingen aning om att tidnignarna varnade för detta nummer. Var Jossan som skrämde upp mig förut, eftersom hon kände igen det nummret såklart jag tror att det är vanligt nummer med en person som bara vill skoj ringa eftersom det aldrig ringer någon på min mobil så ofta. Men jävligt obehagligt jag vill ju inte betala onödiga pengar!! :/ men får väl se hur min räkning ser ut sen, slutet av månaden.

Aja som sagt jag var hemma hos Jossan förut, vi möttes sista hållplatsen vid vidablick, vi var ute och gick och pratade lite. Sen så gick vi hem till Jossan, eftersom vi var i hennes trakter, jag har ju aldrig vart i hennes & Martin lägenhet. Så vi satte oss vid vardagsrummet och kollade på tv, Top Model m.m, trevligt att bara umgås :)

Men nu ska jag gå, ska lägga mig skapligt tidigt idag, är ju skola i övermorgon, ÅNGEST :(
kram på er!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?