Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

21:37
Hellu agian!
Kände för att skriva av mig lite, och då är det rätt ställe att göra det på, eller hur? ^^ hihi. Har precis tvättat av mig med Clerasil, ska snart ta ansiktkräm på ansiktet också så jag blir ännu fräschare. Annars så sitter jag vid msn och snackar med Jenny & Ida, vi har bestämt oss för att springa in på mc dondlas imorgon, innan Individuella valet, vi ska bara ta en hamburgare var (: bättre det än att ta pomme till och så är det mycket billigare.

Aja vad har hänt sedan jag satt här senast? jo jag har haft mensvärk som skrivet och så har jag käkat Annas nya maträtt som kom ifrån "vikväktarna" nyttigt och gott. Sen så har jag pratat lite med Jonas via sms (: han hittade filmen som vi skulle se igår, men han hittade den ju inte då, men imorse så hittade han den :P typiskt. Så vi ska se den vid något annat tillfälle :) mys! 

Nordman - Livet som en värsting
riktigt bra

Men nu ska jag smörja in ansiktet
Godnatt, skriver mera imorgon!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?