Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 95, Skoldags!



21.08
Godkväll!

Sitter här och lyssnar på Hannah Montahna, haha! vet inte varför jag lysssnar på just henne och förövrigt snackar jag med Erika, kul att snacka med henne när man har lite problem med killar och så :/ jag vet inte hur jag ska göra! ska väl försöka "skita" i honom och vänta om han hör av sig, annars så ska jag bara förtränga honom, lika bra! men nog om honom nu.

Satt precis och kollade på Bonde Söker Fru - Brölloppet. Undra om jag någonsin kommer få bära en bröllopsklänning? kommer jag någonsin bli lycklig? Hitta den rätta? det finns tusen frågor jag undrar, Hur det kommer se ut i framtiden?kommer jag alltid bo här i Norrköping? kommer jag ha egna barn? hmm jag vet ingenting. Jag vågar inte ens hoppas på något längre, är bara rädd att bli bortglömd och sviken, vi får se hur det blir.

aja annars idag då så har jag vart i skolan som vanligt och idag kom Claudio tillbaka till skolan, så kul :) har vart så tomt utan honom i klassen, lektionerna var väl som vanligt, förutom att jag och jenny sket i individuella valet, första gångne vi skiter i den. För den här gången skulle vi stå i skolans affär och leka expedig och kund, hur kul är det?  svin tråkigt! mycket roligare att hålla på med blommor :) hihih! så jag och jenny åkte hem till jenny för att jenny skulle lämna sin väska för att vi skulle på stan med Fiia :) kul att få träffa henne igen!  vi gick runt i affäerna och sen hamnade vi på donken ^^ Fia var hungrig, så jag o jenny köpte en varsin chockladmuffins! :D gott men så onyttigt, men gör nog inget, för jag ska ju träna imorgon :) skönt!

men nu ska jag gå, puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?