Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 90


20.30
Hellu Hellu!
Sitter vid datorn, hur annars skulle jag kunna skriva här? aja sitter och lyssnar på Caramell - Ooa Oaa Hela natten. Så gammal, men så bra :) hihi så lätt att sjunga med. Annars gör jag fakttiskt inte så mycket, pratade med Jonas förut på sms, han frågade mig om jag ville gå på rappkonsert med honom och hans kompis på fredag och jag bara varför inte? jag ska vara glad över att hans ens vill träffa mig igen. Men återstår att se hur det blir, jag hoppas det blir av (: det är ju i Norrköping också, ska bli kul att träffa hans kompis också.

Men men annars idag så har jag vart i skolan, var väl precis som alla andra dagar, svenska, matte, boende - kött & ris.
Gick till mc för att käka lite med Jenny & Ida, senare dra till himmelstalunds - IV valet. Använde oss av en frigolitbit typ.
Kommer inte exakt vad det kallades men nått sånt var det.  Vi la olika blommor i den (: fint fint!

men nu ska jag gå, skriver mera imorgon!
kiss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?