Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091231


Hej!
Sitter här med en hood tröja och tofflor och dricker varm chocklad, mums! det passar ju så himla bra eftersom det är svin kallt ut -10 minus. Jag vill ha sommar. Men vi går åt rätt håll nu, jag längtar till slutet av mars - april då snön börja smälta, och man ser att vinterdropparn kommaknoppa, så himla underbart I love spring! men det är ju ett tag kvar. Nu ska vi inte prata framtiden, för idag/kväll/natt firar vi det nya året!!!! tiden går sjukt fort!

Nu ska kolla vad jag skall ha ikväll på mig, uppdatera senare!
Pöss!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?