Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091230


19:38
Hej!
Nu har man äntligen lite tid för att skriva av sig lite. Johan & Anna var här nyss. Vi fikade för att fira  min brors 23-årsdag. Han fyller nämligen år idag, grattis till honom! han fick ett sf present kort av mig eftersom han gillar att gå på bio, så det passade perfekt. Har även hunnit med att dra till bolaget också, wihhhu. Så nu är drickan färdig. Blir nog att dricka imorgon iallafall, ska komma lite folk hit imorgon, så detta år slutar även bra i år också, hoppas vi på iallafall.

Nej nu blir det snart att spela årets sista bingo, hoppas vi vinner den här gången ialalfall :D i wish!
uppdatera senare och så lägger jag upp dagens pic´s....

Elvis presley - in the ghetto




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?