Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091229



Hellu Hellu!
Hoppas det är bra med er idag för här är det bra. Dock en jobbig huvudvärk men det går väl över snart förhpoppningsvis. Annars så gör jag inte så mycket, var på  väg attt se på andr avenyn,  men dom visar ju inget förens den 20 jan, trist. Men det är bara att vänta tills dess. Tiden går ju fort så det är ju inga problem. Tiden går ju fort, istället så blir det att vänta en halv timme på att se på Nyårskaramellen med Gry. Det är ju roligt det också....

Annars idag så har det vart jobb hela dagen, lika mycket och göra idag igen, usch! :P kan inte mellendags rean vara slut snart? (skulle inte ha skrivit så här om jag var ledig) ;)



Jenny

Jaa, jag är spänd som ett litet barn, haha. Flyttar upp helgen den 17 jan. :)

2009-12-29 | 20:51:50 | http://jennza.blogg.se/
ALMA

Sv: tack :)

jaså, vart jobbar du då? :)

2009-12-29 | 21:26:14 | http://johannaleontine.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?