Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091228



Hej :)
Har precis lagt in lite bilder ifrån min mobil rätt så mysiga bilder. Kommer lägga in dem lite längre ner så fort jag har skrivit lite. idag så har det vart jobb igen. Lika mycket folk idag också. Har vart jätte mycket att göra hela den här månaden. Kan bero på julhandlandet, sen nu mellandags rean. Skall bli skönt när allt är över då allt är som vanligt igen. Men idag så har vi äntligen fått tillbaka våran läsk (den har ju vart trasig) så idag så slapp vi alla j*vla burkar. Hoppas vi slipper dem i fortsättningen också.

Annars så har jag faktiskt ingenting att säga mer förutom att det snart är nyår. Redan nytt år? tiden går alldelles för snabbt. Jag vet inte ens vad jag ska göra. Egentligen så skulle jag bara vilja vara hemma hos någon man tycker om och bara ta det lungt. Sitter just nu och funderar på vad jag gjorde förra året. Jo nu kom jag på, jag var ju med Matilda & Emma, var ju hemma hos Matilda och åt tacos och drack champange. Sen så drog ju jag & Emma ner till Dehli så var det :)

här är lite pi´cs från det:



( där har vi några bilder ifrån förra året) är lite smått besviken på att alla andra bilder är borta :(
Men får nöja mig med dom här, ilallaall några bilder,'

Vad skall ni göra på nyår något bestämt? nåja, nu ska jag nog avrunda detta inlägg.

Ha en fortsatt trevlig kväll, puss!




Är rätt så nöjd med min mobil, blir faktiskt jäkligt bra bilder! :)

ALMA

sv: tackar ! detsamma :)

2009-12-28 | 21:37:50 | http://johannaleontine.blogg.se/
Josephine

sv: jaha okej :P nej jag vara bara på bankärende på stan :) tack så mkt! händer mer ikväll då? :)

2009-12-28 | 23:30:17 | http://stjupid.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?