Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091223 -



Hejsvej!
Sitter just nu och lyssnar på Lady Gaga - Aljejandro, så hima bra. Gillar Lady Gagas låtar.  Annars så gör jag inte så myket, väntar på att klockan skall bli halv åtta så man kan spela bingolotto. Vi ska nämligen köra det ikväll som alla andra jular, sen så blir nog att smaka julskinkan också, Johan & Anna kommer hit sen, blir säkert trevligt. Annars idag på jobbet så har jag vart jäääääääääääääääääääääte mycket att göra. Massor med folk, men det är ju självklart  eftersom det är dagen innan julafton, men jag trodde jag skulle svimma när jag stog och fritera pommen, hade en sån huvudvärk och ont i bihålerna och var snorig som fan. Men som tur var så hade jag en imbumetin i jackfikan så det vart lite bättre efter ett tag, så jag slapp gå hem iallafall. Nu är jag iallafall ledig i tre dagar så då har jag ialalfall några dagar att försöka bli frisk.
 
Nej nu ska jag fixa lite, hörs lite senare!

Malin

Hej fint namn du har :P

2009-12-23 | 19:15:58 | http://mammaflikkan.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?