Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091222


Hej!
Läste nyss på aftonbladet att dessa djur dödar vi genom klimatförändrignarna man blir ju inte annat en små ledsen.
Snart kanske inte dessa fina vackra djur finns längre, och det är pga vi, människan. Om vi inte gör något nu så dör dem ut. Männsikan är stor egoist. Hoppas politikerna hittar någon bra lösning till det här. Aja nog om detta, idag så har jag hunnit varit på landet med brorsan och hans sambo, tog lite vinterbilder och så sen så drog vi till media markt för att kolla igen på den där mobilen jag funderar på att köpa. JAG HAR BESLUTÅNGEST, men var kul att priset och sjunkit lite, får se om den sjunger ännu mer nu under julrean. ME HOPE! sen när jag kom hem så fixade jag och syster julgranen så nu är den pyntad och fin och alla klappar lite under. Nästan roligare att se alla julklapar under granen än att få öppna dem. Nu ska jag nog sätta på dagens avsnitt av AA.

Bilder kommer från idag soon.

E M M A - foto&mer.

Sv: Tack snälla du! :)



jag är förresten finalist i en tävling&i stort behov med reflexskärmen som lottas ut!

Jag vet, megatråkigt att rösta på en främling, men det skulle göra mig så oerhört superglad!

Kika i alla fall in och lägg en röst på bidrag NR 2! http://myphoto.blogg.se/2009/december/finalisterna-ar-nu-har.html

Kram

2009-12-22 | 16:38:26 | http://eemmap.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?