Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091219



Hej!
Sorry för en bad uppdatering men igår direkt efter jobbet så gjorde jag och min syster ett pepparkakshus. Vilket gick bra. Sen så hämtade Emma mig för att vi skulle hem till henne var planerat iallafall, men Emma kom med förslaget att vi kunde åka till Matilda eftersom vi ändo var i ektorp. Så där stannade vi kanske en timme eller nått, Felicia var där vilket var trevlig :) sen efter det så svängde jag och Emma förbi mc dondlads för att hämta hem mat. Vilket var mums! så vi drog hem till henne och björna och käkade och kollade på film sen så vart det dags att lägga sig. Och idag så har jag jobbat hela dagen, till halv fem. Då mötte jag upp mamma för att vi skulle handla på maxi. Jag hittade jätte snygga boots. Det passade så bra eftersom jag inte har några, eller jo det har jag men får ont och så passar det så bra när det är så mycket snö!! :D så himla mys. Man får faktikst ännu mer julkänsla och nu så väntar jag på att systers polare ska dra så man kan lägga sig och sova så man orkar med dagen imorgon. De ska nämligen dra ut och festa på hugos. Om jag var ledig så tror jag att jag skulle ha hängt med.

nu ska jag nog sätta punkt, god natt! :) Här kommer det lite pics från igår och idag då.






Ikväll då:








(jag kanske inte det bästa skick kanske, men vad gör man inte för kameran ;])

cindy

sv: i dag har jag suttit i en bil i 4 timmar inte så mkt gjort :/

2009-12-20 | 18:59:26 | http://ciindys.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?