Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091217

So tonight, I’m gonna find a way to make it without you
Tonight, I’m gonna find a way to make it without you
I’m gonna hold on to the times that we had
Tonight, I’m gonna find a way to make it without you

Lala, den är så bra med Alicia Keys. Hej föresten! :)

Nu vet säkert vad jag gör just nu lyssnar på denna underbara låt som jag hörde imorse som jag har spelat nästa hela dagen...nu kanske jag överdrev lite men känns så. Aja har nyss gjort lite mysigt här nere i källaren där jag "kallar mitt rum" har nämligen tänt lite ljus efter en storstädning tidigare idag. Så nu luktar det gott här nere!


Snacka om mysigpysigt och det blir ännu mer mysigt när man vet att det är massor med snö ute och 6 minus grader. Vid såna här tillfällen så vill man bara vara inne med en film med ett trevligt sällskap. Har jag rätt?

Vet inte vad jag ska snacka om just nu jäkligt skönt att ha vart ledig så man har haft tid med städning, och slagit in paket. Får se vad som sker härnäst jag tänkte faktikst baka ut den sista degen av peparkaksdegen men hittade inte formarna, får väna tills mammi kommer hem hon kanske vet vart dom finns.

Nu funderar jag på att sätta punkt för detta inlägg, här kommer det lite mer vinterbilder som jag tog i förmiddags.
Pöss!



h a i d i s -

Hoppas du haft en trevlig kväll!

godnatt ^^

2009-12-17 | 20:38:47 | http://haidis.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?