Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091214


18:15
Hellu!
Hoppas allt är bra med er för här är det bra, förutom att jag fick nyligen höra en dålig nyhet gällande släkten. Hoppas det inte sprider sig, usch :/ men det kommer säkert bli bra. Annars så sitter jag och små läser lite att det antaligen blir en vit jul i år. HURRA! ingen riktig jul utan snö. Minns faktikst inte om vi fick vit jul förra året. Dåligt minne ;) annars idag så har det gott bra på praktiken idag. Fast jag var tvungen att gå ifrån lite idag för att dra till vidablick. För jag hade nämligen ringt och bokat tid, pga att jag hade upptäckt svart fläck på en tand. Så jag ville kolla hur allvarligt det var och det var ett litet hål som skall lagas nästa måndad. Så det var bra, hellre att dom kollar så fort som möjligt så det inte hinner bli större o då blir det dyrare och det gillar jag inte ^^ nu ska jag ladda ner ett till avsnitt av mysteriet på greveholm :D

Puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?