Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091213


Fån förra året då jag gick i skolan, mys!


19:49
Hej igen.
Har precis satt in nya batterier i mitt tangent bord. Så nu kan man skriva lite, speciellt här. Sitter och lyssnar på en jätte fin som får mig bli lite rörd. Så hima fin. Annars för en liten stund sedan så kollade jag, mamma, pappa & mon syster på reprisen av lucia som sändes live i morse. Vilket jag inte såg eftersom det var runt 08.00, Men gud så vackert det var! saknar skolan där lite faktikst. Då vi alltid samlades utanför kyrkan för att sedan lyssna på skolans lucia kören. Det är så himla mysigt! nu ska jag hoppa in i duschen om badrummet är ledigt ifos.


Videon är lite små sorlig tycker jag

MISSEXTRA

sv: Bara bra:)

2009-12-14 | 12:50:11 | http://missextra.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?