Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091211 - Idol




21:56
Hej igen!
Vad tyckte ni om idol kvällen? vem gjorde vinnarlåten bäst? själv så tyckte jag Erik gjorde den bäst. Själva låten var jätte fin. Man rös nästan. Hihih! men jag hejar nog fortfarande på CalleBalle. Men jag tror att Erik vinner hela skiten. Föresten så kanske det är sista kvällen vi ses idol juryn med i idol, lite surt. De är ju så roliga! vilka ska vara juryn nästa år om inte dom? Trist! men men, får se hur det blir.


Dålig kvalite, men vad ska man göra?


CHRJ

Woho erik vann



sV: Tacktack, tyckte rött och svart kändes passande med tanke på julen och allt! =)

2009-12-11 | 22:51:29 | http://chrj.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?