Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091211 - HELG!


18:32
Hej!
Nu har man tid för lite bloggande igen. Känns som man inte har tid med bloggandet med tanke på att man jobbar till halv fem varje dag. Men nu är det helg så nu blir det flera uppdateringr,  vilket är kul! just nu så sitter jag i köket och skriver ifrån min syster laptop och lyssnar på en jätte fin låt med Eva Dahlgren - Ängeln i rummet. Den får mig lite tårögd. Minns när Mariette ifrån idol sjöng den, snacka om fint! :) på tal om idol vem tror ni kommer vinna ikväll? jag tror faktiskt det blir Erik. Men jag hejar på Calle. Men egentligen så spelar det ingen roll. Ville att Towe skulle stå där brevid Erik men så vart det inte. Det kommer gå bra för henne, hon kommer säkert få ett skiv kontrakt snart. Skulle vara konstigt om hon inte fick det. För lixom kolla på Johan palm, han sjunger förjävligt och han fick kontrakt o han kom väl 4:a?  men nu ska jag sätta på mig kläder för har duschat nämligen.

Hoppas ni får en mysig fredag!
Puss!

HEJJA CALLE!!!!!

cindy

jag tror erik :D



haft fett kul i dag :D

2009-12-11 | 19:05:23 | http://ciindys.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?