Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091203 - Fixat matsäck


21:33
Hejsan!
Sitter här och lyssnar på Lene Marlin - Maybe i will go. Väldigt fin låt. Har precis kokat makaroner till min matsäck.
Blir pannbiff och makaroner. Gött det! Annars ikväll så har jag just kollat klart på mammas pojkar. Nu står det bara mellan 2 tjejer bland killarna. Blir kul att se vem de väljer till slut. Innan det så färgade min syster håret på mig. Vart lite trött/brunt. Snyggt! Kan visa bild på det nån gång om jag orkar ;)



Marmaris, Turkey - Ditt skulle man vilja vara och rensa bort alla jobbiga tankar man har!

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Tack så mycket! :D

2009-12-03 | 21:38:19 | http://fridasjoblom.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?