Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091202 -Beslut ångest


22:18
Hej!
Nu är jag här igen. Har vart dö trott och ont i huvudet så jag har faktiskt inte orkat uppdatera förens nu. Satt precis och kollade på oskyldigt dömd. Har faktiskt börjat följa det nu. Det är faktiskt lite små spännande. Egentligen har jag inget roligt och komma med just förtillfället. Men en sak funderar jag på och det är att köpa en ny mobil runt julhelgen eftersom det brukar vara mellan dags rea då. Men jag vet inte vilke utav dessa jag skall investera på. Vilken tycker ni?


eller  
Ge mig lite smak råd

Aja finns inget mer att säga förutom att denna låt av alla idolerna är så himla fin!!

Jenny

Så rolig att höra:) Njae allt är ju relativt;) Vi har varit tillsammans i dryga ett och ett halvt år. Så vi har många mer år att vandra, haha :)

2009-12-02 | 23:18:09 | http://jennza.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?