Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091201 - Vaccin sprutan


18:38
Hej alla!
Jag kom precis hem ifrån vårdcentralen. Jag och min pappa chansade på att ta svininfluensa sprutan idag. Eftersom vaccintet börjar ta slut. Vi kanske bara fick vänta tio minuter på sprutan. Vilket var tur och skönt. om vi kanske skulle komma en halv timme senare så kanske vaccintet skulle vara slut. Så nu är man skyddad förhoppnigsvis. Nu funderar jag hoppa in i varm dusch är jätte frusen. Jätte kallt ute 2 min. Sen så blir det mys framför tv:n det är ju andra avenyn idag! :D gillagilla!

Har ni tagit sprutan?




Julia ♥

sv: okej, jag tror också att Erik vinner men förut trodde jag Mriette :)

2009-12-01 | 18:51:54 | http://idoljulia.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Jag har det på torsdag och fredag så vet inte än hihi :D

2009-12-01 | 23:00:54 | http://fridasjoblom.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?