Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090811



godkväll!

Sitter och lyssnar på Beyonce - Single Ladies, väldigt bra låt :) hihi! har precis satt mig här har vart i köket och spelat Yatzii med mamma och syster, såklart jag förlorar 2 gånger. Mamma vann :P hehe hon har visst turen med sig. Sen efter det så körde jag & Anna skippo då vann jag :D hehe (H)

Annars ikväll så har jag, mamma, Anna & pappa vart iväg på gamla stormarknaden för att kolla efter ett nytt badrumsskåp, svårt svårt. Men det vart en som vi alla fastnade förr. Men det var för brett så det får inte plats i badrummet. Vilket var synd :( men finns väl andra ställen att kolla på :D vi hittar säkert något snyggt & billigt i slutändan ska vi nog se till :D annars idag så har jag faktikst bara tagit det lungt :)

Nästa vecka är det augustiesten, kul att det händer nått kul alltid i augusti :D
men nu ska jag gå...
skriver mera imorgon, i promise!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?