Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G



Hejsaaaaaaaaan!

sitter här o läste precis lite gamla blogginlägg, tycker tiden bara rinner iväg! ^^ det är ju bra ifos.
Annars så satt jag precis och lyssnade på The way into love, den är så fin (a). Annars så händer det väl inte så mycket sitter lite på msn, men just nu är det dött ^^.^^^ ingen som vill skriva : / hehe, men jag överlever! funderar ändo på att logga ut när som ändo. Annars idag så har det varit en skön dag, tagit det lungt & lyssnat på musik (: hehe! Fick massor av låtar av mamma mia filmen (: rätt så bra låtar! me like! speciellt Honey Honey :) hihi haha annar så har det inte hänt så mkt, j@g och mamma pratade om jag skulle flytta ner till källaren (: skulle vara kul och byta, har ju lixom haft mitt rum i snart 5 år! så skulle vara kul & få byta miljö, iofs så har jag haft mitt rum där n ere men änod :) hela källaren för mig själv & anna förstås! :) men får se hur det blir med den saken! ^^

Imorgon är det måndag, får se hur denna vecka går!
imorgon så är det Indivduella valet också, undra vad vi får göra för skoj den här gången!

pöss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?