Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 27, Skoldags!



Hejhej!

Sitter här och snokar lite i andras bildagböcker, ska väl snart gå ner till badrummet och tvätta bort sminket & borsta tänderna. Annars så har inte mkt hänt. Glott på idol med mor & Lena, kul att Anna kom vidare :D:D:D wiee!! hon är så bra!
annars så var jag, Anna & mamma på stan förut, Anna köpte lite saker, tröjor, jacka på newyourker (: finT!  hittade en jätte fin jacka där, ska  nog köpa den imorgon, efter vi har tagit vaccionsprutan (: hihi! aja annars idag så köpte jag äntligen ett par klackskor (: fint!! tänkte ha dom på lördag till nyköping & men de som hade festen hade börjat bråkat :/ så nu är det osams, tråkiiiiiiiiiiiigt! hade sett framemot det där... men men.. får väl hitta pånågot annat skoj!! men vem vet de kanske blir sams? det är ju trots allt bara onsdag kväll (:

men nu ska jag dra
Go natt!!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?