Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 23. Skoldags



Shu

Sitter och skickar över lite bilder till Emma, den kvällen vi var hemma hos mig och drack smultrunsvin & varmsmörgås tårta (: och sjöng (: hade riktigt trevligt den kvällen :) <3 mkt skratt !! annars så kollade jag precis på idol 2008 med mamma, bror, Anna. Nu är första auditon avklarad nu är det slut auditon i globen nästa vecka, ska bli spännande :)
Annars så har det inte hänt så mycket. Sista dagen på arbetsförmedlingen idag iallafall, känns skönt! har faktiskt saknat skolan lite. Så imorgon får jag träffa alla godingar igen! aja idag på arbetsförmedligen så kom det en tjej som hette Pernilla och pratade om aktivitetsersättningen, var intressant. Men fattade nästan noll av det hon sa, men men. Jag har ju redan aktivitetsbidraget (: känns skönt o få lite pengar! men det mesta går till sparkontot! (y) vill RESTA UTOMLANDS! (Y)

men nu sätter jag punkt.
Skönt med fredag imorgon! Puss!






Den här tillverkades igår (: är nöjd. Men mest nöjd med blomman (:




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?