Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 21, Skoldags


Hejsaaaaaaan!

satte mig precis vid datorn, har precis kollat på första delen av Maria Wern - främmande fågeln.
Tycker redan att serien är rätt så spännande, dock lite lik alla andra deckar filmer, walander & beck.
Men bra ändo (: annars det så kollade jag på idol 2008 med mor, bror & Anna (: så kul!  tycker faktiskt mer om den nya juryn en den gamla, den nuvarande juryn har mer humor (: vilket jag gillar!

Annars idag så har det varit rätt så lugn dag.
Kom hem med värdenshuvudvärk, annars så har det varit rätt så lugn dag på arbetsförmedlingen idag (:
idag fick min lilla grupp sitta vid datorn, och skriva av något på en lapp, kommer inte ihåg vad det hette.
men jävligt utråkande iallafall (: fick beröm för att jag var så snabb (: så det var ju kul och höra.

men nu ska jag dra.
Puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?