Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 15, Skoldags!



Hej hej!

sitter här på min morsas dator & lyssnar lite på 90 tals : ) 90 tal & 80 tals är så bra (: hihi!
Annars så spelade jag, Anna & Sofie lit spel nyss. Först så körde vi monopool, sofie vann! sen så körde vi någon giss spel som mamma köpte för några veckor sen (: var rätt kul men svårt & gissa :D hehe! annars idag så har jag vart i skolan..


blir inte så långt inlägg idag, är trött!
imorgon är det tisdag då börjar vi 10 i tio :D skönt! o slutar kvart över  tre, men ska vänta på Jenny, ska på stan (:

men go nat!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?