Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 14, Skoldags!



Hej Hej

Gör inte så mycket just nu funderar på om jag ska köra the sims ett tag innan jag sätter mig framför tv:n och kolla på IDOL . De började ju igår igen! ska bli kul! och se vem årets idol vinnare kommer att bli, plus att det är ju en ny jury också.
Än så länge saknar jag inte den gamka juryn, hihi!

aja annars idag så har jag vart på min praktik på ÖoB. Började halv tio till 16.00.
Idag så har vi inte gjort så mkt än att insvestera, jobbigt i längden o räkna. Men det behövs!

ananrs så finns det inte så mkt att berätta, skönt med fredag imorgon! :D slutar tjugo över ett.
NÅGOT SKÖNT!! får se vad denna helg har o bjuda på. Har lust & festa.
men får se hur det blir

kiss




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?