Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 11, Skoldags


godkväll

gör inte så mkt just nu borstade nyss tänderna, ska hoppa i sängs när som helst, är svin trött :O så somnar nog på en gång skulle jag tro (: annars så var Emma här ett tag, vi pratade om hennes 18 års dag som sker den den 8 okt :D kul!! ÄNTIGEN! men fick problem om vad vi skulle göra (lekar) men vi hittar säkert på något skoj! innan de så var vi på bio med Gurra & Matilda, vi såg "mamma mia" den var kanon :)  o bra låtar! :D ABBA!

annars så finns det väl inte så mkt berätta, börjar pratkisera på öb imorgon, så är lite orolig hur det ska gå.
Men det brukar ju gå bra, så kände jag ju när jag sommarjobbade också. (: alla känner väl så? jusst de ja ska på kalas hon min kusin imorgn också (: mys!!

men nu ska jag sova
kissIn





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?