Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 10, Skoldags



Hej!

Sitter här och snackar lite med Tess på msn :) med bebisen imagen (: längtar tills man får se plutten.
Ananrs så öser jag på med musik (: trevligt! annars så gör jag inte så märvärdigt är något trött  & ont ihuvudet :/ vet inte vad beror på, hoppas att det går över tills imorgon. Annars idag så har jag vart i skolan började 10 över åtta, till halv 4.
Seeg dag, men ändo gick den ganska fort, slutade med IV - blommer & dekration, var faktiskt roligt (: ¨
fick göra en egen dekration (: roligt & vackra blommer :D ser framemot de lektionerna framöver. hoppasa tt det blir lika roligt nästa veckan.  Sen när vi slutade så gick jag ner till stan för att träffa Emma, vi tog trean direkt ner till breda vägen för att Emma ville sola på Active, jag ville inte så så höll henne sällskap ist. Sen så gick vi till vesuvio o delade på en kebab rulle, andra dagen i rad jag äter skit, NOT GOOD!!!! sen så gjorde vi inte så mkt, träffade Björna en stund. Sen drog jag hem för att Björna & Emma skulle tvätta, så då gick jag hem & spelade the sims! (: Neerd ;p





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?