Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.Ö.S.T.L.O.V.

22.49

Godväll alla läsare!


Gör inte så mkt just nu, kollade precis på vädret på tv4, bajs för skyla & snö :/ det är lixom näst sista dagen på oktober och de snöar redan? :| kom lite snö flinogor förut när jag var hemma hos Emma&Björna, vill inte!!! vill ha sommar eller dra till baka tiden till Thailand, fatta vilken känsla det var att veta att det var snö kaos här hemma i Sverige och 32 grader varmt på kvällen? snacka om att man åkte vid rättt fillfälle! OH! finaste hotellet jag har vart på! så mysigt. BAJS, vnter/höst borde inte finnas här i Sverige, lr vad säger jag nu? klart höst o vinter ska finnas, höst är ju så fint, spec innan löven landar på marken, och snö är ju så fint  på ett sätt, mys speciellt på Lucia, Julafton & nyår! men det är mörkret och kylan som är värst, men men, hoppas 2008 slutar med massor med snö iallafall (:

aja whatever idag så har jag vart hemma hos Emma&Björna jag och Emma skulle egentligen ha gått till partaj idag
men Emma hade inga pengar, och hon får pengar imorgon så då ska vi dra först till partaj sen till stan, vi ska ju på Sannas&Sandra halloween fest imorgon och då måste man klä ut sig till något läskigt, jag & Emma ska vara häxor så måste köpa en häxthatt :D kanske svartläppstift också? får se!

Hoppas att det blir en rolig kväll imorgon, för det var länge sen jag hade det återstår att se (: festen ska ju hållas där
förra maskeraden var nån gång i April, alltså vid öb (: hihi nära & bra, det gillar vi!

nu ska jag avslutta detta kapitel skriver mera imorgon!

¨
Emma sminkade mig & fixade mitt hår.
fint (:




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?