Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.E.L,G

19.51

Hellu.

Sitter och kollar på sining bee just nu, undrar hur mycket pengar hon vinner, Sen så blir det nog och se på andra avenyn, funnY! har inte vart hemma så länge faktiskt har gått powewalk med Anna runt strömmen, gud så skönt det var att kolla ut men gud så trött jag är nu. Jag och Anna har bestämt att vi ska försöka gå ut och gå varje dag, ska bli intressant om vi kommer hålla det. Annars idag så har jag vart hemma, flyttat upp de sista böckerna och tagit ner lite av mina saker nere i källaren. Det kommer någon vart iallafall.

Nu ska jag avsluta detta inlägg eftersom Andra avenyn börjar nu.
skriver mera imorgon!!

Puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?