Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 32, Skoldags!



Hej Hej!

Sitter och smsar med Emma ska förhoppnigsvis träffa henne imorgon efter min praktik.
Kanske ska hem till Björna eftersom Emma har typ flyttat dit nu (: kul! hoppas man får se
den nya färgen på tapeten också, ska bli kul och få träffa henne iallafall.

Annars så kom jag just ut ifrån badet lr jag stog upp i badkaret.  Eftersom det har blivit fukt i väggen här uppe så måste vi gå ner till källaren för att duscha.Träligt, men hellre att jag går ner där en att lukta svätt,
men mamma o pappa ska ta tag i det där ihelgen förhoppningsvis.

Annars idag så har jag vart på min praktikplats var väl sisodär, hade en sån jävla huvudvärk :/
men släppte lite när jag fick en huvudstablett. Men tycker det är tråkigt på öb. skulle nog ha mycket roligare
om jag jobbade på ett café. .. Men det ska det bli efter jul sen eftersom jag ska praktisera framtill jullovet :|
hoppas jag krm hålla ut, om inte får jag snacka med mentorn lr Marie- Louise.

men nu tror jag att jag ska sätta punkt.
Skriver väl mer imorgon!

Puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?