Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.Ö.S.T.L.O.V.

19.46

Hellu!

Kollade precis klart på Eva & Adam, gammalt skit men ändo, roligt och se det igen, fast man vet hur det börjar/slutar :p
Annars så skickar jag bilderna ifrån igår (: blev skit många bilder om man lägger ihop mina & Emelies karlsson bilder men mer blir det väl kan jag tro, har inte fått Sannas bilder ännu. Annars idag så vaknade jag vid 10.00 av att Toppis kom ner och jamade, sötnos! vaknade utan någon huvudvärk, vilket är/var skönt (: fast har inte gjort ettt piss idag kollat på film , kommer inte ihåg vad den hette men ändo... finns inte så mkt mer och säga, ska väl snart kolla på Sing a Long på trean, kuuull!!  sen är det näst sista dagen på lovet också :/ bajs men snart är det jullov,  om ca 7 veckor :D tiden kommer bara rusa iväg.

men nu tänkte jag sluta skriva, och lägga in bilderna ifrån igår.
Kiss!



Sandra, Malin & Stina


Lina & nån mer kommer inte ihåg vem det var som döljde sig bakom "Scary-masken" :D


Micke, Sanna, Ems & jag


Natta & Sandra


Emman, Sandra & jag


Jessica & jag


Henka


Johan, Dahla, & coffe!


Jag & Paulina


Jenny & Dahla


Malin, Stina & Emelie


Kenny, Lina, nån & johan

 
Paulina o nån (:


Malin


Jag & henka




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?