Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Tid: 22:04
Datum: 23 nov

Och just nu känns allting så jälva meningslöst alltihop, känns som jag inte behövs överhuvudtaget längre. Vet inte vad jag ska göra, hoppas att det bara känns så här för tillfället. Aja kollade precis färdigt på AA avsnitten som ska visas i veckan, så nu beöhver jag inte kolla på det i veckan (: annars idag så var Anna & Johan här förut och åt söndags middag (som vanligt) känns det som iallafall :) inte för att det gör något men ändo, trevligt var det iallafall, några bilder tog jag i allafall. Men känner att dagens inlägg inte blir så långt idag, finns inte så mycket att säga direkt, ingenting har hänt med andra ord, förutom att det är söndag och snart läggdags, skolan imorgon you know :/ trist.


men nu ska jag sätta punkt.
BADRUMMET väntar, kiss!

(LITTE OLIKA BILDER AV DAGENSHÄNDELSER)






// Malin





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?