Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Tid; 23.37
Datum: 22 November 2008


Hellu Hellu!

Gör inte så mycket just nu faktiskt, funderar på att sätta på någon film eller nått är ganska utråkad. Men får se hur det blir.
Anna & Johan var här för ett par timmar sedan, de käkade middag hos oss dag, vart köttfärsås & spagetti, mums! För övrigt så jag kommit halv vägs med sorteringen av mina bilder ifrån 2005, gud så kul det är och ha kvar dom bilderna!
För 2005 var ett oförglömligt år. Annars idag så har jag legat & kollat på American Pie och käkat chips med,mums! Var ganska trött mitt på dagen idag, kan vara för att jag kom hem så sent inatt, kan jag väl tro, kom ju hen vid 03.00 och kom inte i sångs förens halv 4, men konstigt nog så är jag inte ett dugg bakis, skönt! aja kan väl berätta lite om igår då.




Kom till Joss runt halv nio, då var det redan fullt hus där redan, kul! vi satt där o drack & spelade öl spel sen vid 10 så drog de flesta till krogen, jag, Mickaela som hon hette & Jossan fick kjuts utav en som var på festen. Vi skulle först skjutsa hem en tjej till vidablick, på vägen dit så vart det  högmusik & sång, me like! sen när vi var framme vid otten så hittade inte Jossan sin plånbok, så hon var tvungen att åka hem igen och leta efter den, så jag & Mickaela drog till otten först, där vi träffade några av de som var hos Jossan, så då träffade jag även Stina & Sanna :) kul! sen vid 00.00 så drog vi till Hugos där vi direkt gick ut till dansgolvet, kunde ha vart bättre musik men men det gick. Lite senare så träffade jag Corrine, Jessica&Jenny, & sist men inte minst TOVA :D var så himla kul att se dig gumman!a sen så efter ett par timmar så kom Jossan till hugos :D då vart det röj kan jag lova :) för lixom jag drog ju ut på krogen för att fira hennes 18års dag, lite konstigt att vara där utan henne vid det tillfället. Så snacka om att man vart varm & ont i fötterna utav att vara bland folkhavet :)  stannade där tills klockan var halvtre sen så drog vi hem, & jag gick & la mig.







Såja, det var alla bilder ifrån igår/natt, dock så önskade jag att jag tog mer bilder
& att de va lite bättre musik (: men sällskapet var inte något fel på. TACK! <3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?