Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Klockan är just nu: 09.37
Humör: Trött

Helluhellu
Tidigt lördags inlägg, ska snart gå in badrummet och göra iordning mig, ska hänga med morsan & farsan till John Bauer kolla på Anna, eftersom hon har öppethus idag. Ska bli kul och se hur de jobbar. Får väl se när vi kommer hem. Mamma pratade något om att hon skulle springa in till Carlings och köpa ett present kort till Anna, eftersom hon fyller år på måndag <3 sen senare ikväll så ska jag förhoppningsvis träffa Kristian (: hoppas det!

Men nu ska jag gå.
skriver merasen.
Puss

                                   
   

   




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?