Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 63, Skoldags!


Klockan just nu: 19.27
Datum: 21 November



Hellu.

mamma lockade precis håret på mig (: fintfint! Nu är det bara smikningen kvar  (: ska nämligen hem till Jossan om ett tag. Hon fyller ju 18 idag (: så ska hem till henne o förfesta sen dra ut på krogen som är självklart :) hoppas det blir roligt :) ska bli kul och träffa hennes kompisar också, inte så ofta man träffar henne, så man får passa på när man blir bjuden och allt, hon är ju trots allt min raring :D







Aja annars idag så har jag & sis vart på stan, träffade henne vid halv elva, då gick vi upp mot staden för att köpa min tröja & julklapp till både Johan & pappa, köpte vinglas till bror & duschcream & dedorant till far, inte den bästa julklappen kanske, men det får duga eller?:) sen så drog vi hem, Anna gjorde pannkakor & sen så kollade vi på Natt på musseét, väldigt bra film :)

men nu ska jag gå, skönt med att ha haft studiedag iallafall :)














Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?