Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 62, skoldags!

Klockan just nu: 22.42
Datum: 20 November



Godkväller!

Sitter här & snackar med några på msn :D msn funkar nu tror jag :) har inte loggats ut någon iallafall. Loggade in vid fem och är fortfarande online :D blir jätte glad! annars så var johan & Anna här nyss, vi kollade på film när vi var små :) ibland så önskar man att man var så liten än idag (: finns inte så mycket mer och säga.

Sista dagen på praktiken idag, var ganska segt mott slutet, men jag vart överaskad, när jag precis skulle gå så krm Fikret och Pernilla? med ens stor öb påse, där fanns det jätte mkt smått och gått, inte för att jag var förtjänad av det ändo, det var rart! och så kändes det lite tråkigt på samma gång, men men,så känns det på varje praktikplats, men men, TEMPO nästa!

& nu tänkte jag av slutat med att lägga in dagens bilder, pusshej!!







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?